lørdag den 15. august 2009

Hvad sker der her...



Hvad sker der her i Kragnæs !


Der sker ikke så meget, men vi nyder egentligt at det er nogle stille dage... Jeg plukker stadigvæk brombær, hver morgen når jeg og hundene er ude og gå..

De havde lovet heldags regn i dag, men vi har haft 25 grader og solskin... En hurtig dukkert er det også blevet til. Jeg hækler små blomster ranker til halsen, de hedder en lille en til halsen og er hæklet i Noro garn.. Noro er på udsalg hos Lund + Lund.. Jeg købte 5 nøgler en i hver farve, så er der til lidt små gaver..


Det nye Isabellas glæder jeg til at sidde og studerer i senerer. Jeg ved ikke hvorfor men lørdag aften i tv er altid GAB...

5 kommentarer:

Far og Winnie sagde ...

Hej Mette !
Det er ikke kun i Kragenæs der er lidt stille på denne lørdag. Men en gang imellem tror jeg det er sundt at koble helt fra. I går havde vi jo familien til frokost, Hans og Mette, Jane og Mogens, de kom kl. 13 og kørte hjem kl. 19,30 så det var en hyggelig dag. Så i dag har været en slappedag. Har været en gåtur ned og fodre ænderne i Furesøen og det var så det.Børste tænder finde en god bog at tage med i kanen og håbe på at stå op til en dejlig solskinsdag i morgen.
God nat, sov godt alle fire.

Madame sagde ...

Godmorgen Mette Lykke :-) I var heldige at have fint vejr i går - her kom det smukke vejr først sent om eftermiddagen, og inden da øsede det ned.
Dine små blomsterranker til halsen er bare så yndige!

Rigtig god søndag :-)

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er de søde dine små blomster til halsen Mette !

Ja her skete der heller ikke så meget lørdag, det var en dase dag, i aften får jeg gæster, så der skal lige forberedes lidt i dag.

Knus

Vibeke sagde ...

Kære Mette
Her har nu også været stille på Als, men det er dejligt, - det er dog noget blæsende, men solen skinner, så humøret stiger lige et par grader, i går var der bagedag, det skal jo til, når man slipper op for både rugbrød og grovbrød.
God fornøjelse med at omsætte dine brombær til,- ja til hvad?
Knus
Vibeke

Janne sagde ...

Hej Maette,
Skønt med en lille en til halsen,det fine vejr er først kommet her til morgen. Så nu er der gang i vaskemaskinen.Jeg er ved at gøre klar til Fødselsdag og langfart. Lidt for meget på en gang synes jeg nu.Men glæder mig alligevel. Nøg også en stille regnvejrsdag hjemme igår, god Søndag til jer