onsdag den 8. juli 2009

Gør det selv kone..

Jeg havde så travlt i går, at der ikke blev tid til bloggen...
Det forsømte må jeg indhente her til morgen..

Jeg har i lang tid, ønsket mig at få hæng forskellige ting og sager op i huset, men Søren har haft så meget at gøre med både og selvfølgelig arbejde, at mine ønsker ligesom helt forsvandt i mængden...

I går tænkte jeg så , jeg kan godt selv... kom nu fru Ekstrand..

Jeg fik hængt en lille lysekrone op over spisbordet, og sat den til ,så den også kan kaste lys over bordet... Jeg var så stolt at mig selv, at jeg måtte ringe til min far og fortælle..





Nu var det ligesom gået hul på ophængning lysten og der blev boret og skruet.
Billeder blev hængt op...

Af Mor og Søn... Jeg vel omkring 8 år på billedet, med store tænder og skævt pandehår... Min mor klippet altid mit pande år, og det var ikke hendes stærke side..
Christoffer et 3 år ,og jeg elsker det billedet, han smiler ikke men de øjne fortæller så meget.



De små kroge købte jeg i Kerteminde og de blev hængt op... Med vatterpas og hele marmeladen..

Knager blev hængt op i gangen til hunde snore og seler, to kurve til alt det jeg ikke ved hvor skal være og meget mere... Kom på plads..

Så var der lige en genudsendelse med Søren Ryge der skulle ses. Et græs der skulle slås, en mindehøjtidelighed for the king of pop der skulle ses sammen med millioner af andre mennesker , hunde der skulle ud og gå og en syren farvet vest der skulle strikkes på..

Ak ja det var den dag og den var god.

12 kommentarer:

Janne sagde ...

Hold op hvor du gir den gas!!!!! DU er da utrolig. Søren er en heldig mand og han ved det heldigvis. Sød dreng, æblet er ikke faldet langt..........lækker unge.
Husk nu det er ok at slappe af ind imellem. Jeg glæder mig vildt til d. 24 stort kram og god dag til dig

Mette Lykke sagde ...

Kære Janne.
Jeg bliver helt blød når jeg kigger på billedet af Christoffer, han er stagig lige dejlig, må taget et godt billede af ham når han kommer på sommerferie..
God dag til dig min kære ven.

Unknown sagde ...

Sikke en handy kvinde du er :-)
Og sikke skønne billeder af mor og søn.

Madame sagde ...

Hvor har du været flittigt - og der er ikke noget så dejligt som at kunne selv og ikke have hjælp af en handyman. Det er meget smukke bileder af dig og Christoffer ;-)

Mette Lykke sagde ...

Kære Miri.
Det er med stor tilfredshed at arbejdet er udført..

Kære Madame.
Det er skønt at kunne selv, og bare vent nu er der meget der skal op rundt omkring i huset..

Sifka sagde ...

Ja, man kan blive helt boregal, når der først er hul igennem:)

Lavendel sagde ...

Ha ha - jeg kender det godt, blot er jeg ikke en ørn med et waterpas, synes jeg har mit "gode" øjemål, hvad der ikke altid er helt rigtigt--godt gået mette

Pernille på 1. sagde ...

Hej Mette Lykke

Velkommen i klubben Handywomen, griner selvfølgelig kunne du da selv.

Pas på du ikke bliver helt bidt af det.

Hvor er det nogle dejlige billeder.

Knus

Mette Lykke sagde ...

Kære Sifka.
Ja det griber om sig, gør det.

Kære Lavendel.
Mit øjemål er helt skævt, man skulle tro jeg havde skæve øjne..

Kære Pernille.
Nu kan jeg selv.. Nød lære nøgen kvinde..

May Anna sagde ...

Kære Mette Lykke
Hi-hi, hvor du dog er "forlystelsessyg", gid det var mig, der var i stand til at bruge værktøj.
Et supergodt billede af sønnike - charmerende dreng og ligeså godt et billede af hans smukke mor.
God arbejdslyst med.....

MissMuffin sagde ...

Hvor er du sej Mette:)
Hvor er billederne søde, jeg elsker at kigge billeder når jeg er hos andre..

Mette Lykke sagde ...

Tak kære Manna..
Ja han er en skøn dreng, og er det stadigvæk...

Kære Muffin.
Du kan også lige tro jeg er pave stolt..