fredag den 26. juni 2009

Endnu en..

Endnu en Isager Coral er gledet af pinden...
Denne gang har jeg strikket krave og kant i Noro garn... Jeg syntes den er blevet god med det farvestrålende garn.

Nu ligger den i Jannes kuffert og det bliver ikke sidste gang den skal ligge der i kufferten..
Den skal nemlig med til Afrika, når hun igen - igen rejser ned sit elskede Afrika for at fejre sin runde fødselsdag..

Og jeg føler jeg kommer lidt med på den lange rejse, og er med til at fejre hende... Hun har nemlig sagt at hun vil have den på til festen...
Og så er jeg glad.

6 kommentarer:

Charlotte Illum Larsen sagde ...

Du er en god veninde at ha... så betænksom... ses vi mon snart igen - jeg savner dig

Unknown sagde ...

Hvor er den fin ! Og ja, så er du da på en måde med til fest i Afrika :-)

May Anna sagde ...

Hvor er din veninde altså bare heldig og du Mette Lykke er myreflittig.
En god lørdag til dig

Madame sagde ...

Hvor er den dog smuk - dejlig facon og farver. Din veninde er meget heldig :O)

Ha' en god lørdag, varme klem til dig!

Anette sagde ...

Hvor er den flot! Hun er heldig og du er en god veninde. Det lyder til i virkelig har hygget jer denne uge! god lørdag. Knus

Mette Lykke sagde ...

Kære Charlotte.
Jeg håber snart vi ses, det kan ikke vare så længe, jeg glæder mig til at se dig.

Kære Mira.
Ja er det ikke en smart måde at komme med på :-)

Kære Manna.
Lidt skal jo hygge mig med om aften.. Jeg har svært ved at have hænderne i ro.

Kære Madame.
Hun er meget glad for blusen..
Og taknemmelig :-)

Kære Anette.
Det har været en skøn uge, har det.