mandag den 1. juni 2009

Big boat

Viatempo på vej i havn efter sidste sejlads, de ser så glade og friske med deres solbrune ansigter og store smil. Jeg holder meget af at se sejlere komme i havn, de ser så dejlige ud.

Mads Madsen sidder og tager et velfortjent hvil. Han stiller gerne op for mit kamera, og det kan jeg godt forstå med det smil.

En jolle fyldt med kolde øl, til tørstige sejlere.


Pralex er Mads blærerøv Christensens båd... Ja de kendte var der også..


Buster er glad for at Søren har fået land under fødderne.
Derud over har han blå mærker på benene og en skadet skulder.. Det er ikke for tøsedrenge, at være en helt på havet.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Nåh, det er et rørende sødt billede af Buster på fars arm!
Der er noget særligt over billeder af både og vand - sommerligt og smukt! Så fik du måske også Mads blærerøv Christensen at se i egen høje person?

Solskinklem :O)

Mette Lykke sagde ...

Kære Madame.
Ja jeg så giraffen...
Jeg har mødt ham på Anholdt engang, der kunne jeg kun kende ham på stemmen..