torsdag den 21. maj 2009

Vi venter på uvejret.

Vi har gjort klar det store regnskyl...
Jeg er lidt urolig for at den kraftige regn skal slå min rododendron til jorden, derfor har jeg foreviget den...


Inden i står en haveazalea og ser fin og sart ud sammen de store svulstige blomster.. Der står også en hortensia, men der ikke i blomst endnu... Dem der i sin tid har plantet, har tænkt sig godt om for den springer ud i etaper og står derfor meget længe i blomst.. Jeg er dem meget taknemlig..

Vi er ved at rydde op på den overdækket terrasse og i vores skur, det er en ordenlig omgang, som må stække sig over et par dage... Det er jo ferie !

7 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Sikke en skøn have du har.. Det ser rigtig idyllisk ud, trods det kedelige grå vejr :)

Mette Lykke sagde ...

Kære MetteSofie.
Tak skal du ha´, jeg er meget glad for min have, den er ikke særlig stor, men der lige de ting, jeg holder mest af..

Irene sagde ...

Waw..hvor ser der skønt ud i din have...Sikke smukke blomster og farver...

Vibeke sagde ...

Kære Mette Lykke
Jeg syntes du har en skøn farverig have, det ser bare så dejligt ud, jeg ville ønske, at min have ikke var større, som den du har, det er et pokkers arbejde at komme rundt på 3000kvm.
Knus
Vibeke

Mette Lykke sagde ...

Kære Cake.
Tak skal du ha´
Du har en skøn, have.. Den blåregn kan jeg godt misunde dig..

Kære Vibeke.
Uha.. du har nok at se til, med en Xl have...Det er ikke helt nemt når kroppen ikke er på toppen..Jeg kan overkomme min have, fordi den er small.

Miss Midtjylland sagde ...

Ja man skal ikke stresse fordi man skal nå meget i ferien. Din busk er da bare så super smuk -og så er jeg så misundelig på din hængesofa. Vi fik en i bryllupsgave - den bliver brugt flittigt.

Anette sagde ...

Hvor er det nogle skønne blomster du har - dejlig have! Håber stadig din rodendendron står flot? Knus og god fredag aften.