lørdag den 23. maj 2009

Højtryk

I går havde vi en travl dag...
Bilen blev fyldt op med mange poser til genbrugspladsen... Og vi var ikke de eneste der havde fundet vejen der ud.. Der er tid for forårs rengøring i mange små hjem.

Vi har lånt en højtryks spuler. Hold da op, sådan en fætter er effektiv. Teressen blev spulet, tag fliser og vægge... Nu står det super fint og rent og venter på at blive indrette i dag. Og jeg glæder mig, nu kommer det sjove...

Aftenhimmelen var et smukt syn, ud over majsmarken, for det er en majs mark bondemanden har sået på marken uden for vores hus, og den vokser med 10 cm. om ugen.. Til midsommer er majsene 150 cm.høje..

5 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Det bliver da dejligt at skulle indrette teressen i dag, vejret var ikke så godt her til morgen, men det ser ud til at det klarer op.

Jeg skal også have lånt mine forældres spuler, sådan en fyr kan jo gøre underværker

Charlotte Illum Larsen sagde ...

Godmorgen i den anden ende af øen... vi skal til fødselsdag på Søbygaard kl. 12.30... jeg vil lige rive i lidt uld inden bad og smukkesering står på programmet...

Madame sagde ...

Godmorgen Mettelykke - sikke flittige I har været! Vores hus og have kunne også trænge til, at vi kom virkelig i bund med forårsrengøringen. God fornøjelse med indretningen af terrassen ;o)

May Anna sagde ...

Håber du får et rimeligt vejr til indretning af terrassen. Her er det vind-jakkevejr og slusen er begyndt at åbne sig. Dryp-dryp.
Glæder mig til billeder af terrassen.
God weekend til dig

Mette Lykke sagde ...

Jeg kan godt sige dig Pernille..
At en sådan svend er super effektiv. Det er faktisk ret sjovt at spule skidet væk.. Måske jeg skulle prøve den på badeværelset.
Griner..

Hej der oppe i Søby. Jeg er sikker på du bliver smuk..

Jeg Madame det er skønt med opryd og helt rent.. Jeg bliver så energifyldt og glad. BAGEFTER..

Manna. jeg skal nok vise billeder af det hele når jeg en gang bliver færdig.. Hvorfor tror jeg altid jeg kan mere, end jeg kan..
Her har det været tørt hele dagen.
Kom til Ærø min ven.