onsdag den 1. april 2009

April...

De første to uger af april afspejler sommerens vejr..

Nu har jeg jo narret april i dag... så ikke mere af samme skuffe, men du kan læse mere om skikken at narre april her.

De fleste knopper er ved at sprænges og det som ikke blomstre står på spring for at springe ud...
Dagene er tiltaget med 6 timer og 15 minutter, det kan mærkes, kan det...




Kastanjen tænder snart sine hvide lys...

Narurkalenderen fortæller at gedden leger på lavt vand, og engene er ofte oversvømmet..

Strandengen her hvor hestene går om sommeren er fyldt med små søer og der er meget vådt og sumpet...

Solen har ikke vist sig her i dag, men det har været mildt og dejligt, jeg har været i Brugsen og købe det sidste til min Operation påskeglad pakke, senere skal den pakkes, klippes og klistret.

Det er så meget jeg gerne vil i disse dage og det bære huset præg af, der er halv færdige ting og sager på alle borde... Jeg vil have ryddet op nu, så jeg kan få ro på det kaos der hersker lige nu.
Det er fint nok, jeg kan mærke at energien er god her til aften....

1 kommentar:

Irene sagde ...

Jeg ved lige præcis hvordan du har det, 1000 bolde i luften, man vil det hele men tiden har man ikke nok af...Der er så mange ting jeg gerne vil nå, 1000 projekter,nye ideer i mit hoved og mange ufærdige ting som bare venter på at blive lavet færdig...Men mon ikke jeg når det på et eller andet tidspunkt...Det er snart påskeferie :-)) PS. Næste påske vil jeg også være med til operation påske.....