onsdag den 18. februar 2009

Heidi hygge..

Hele eftermiddagen har jeg kigget på min fine pakke, som ligner en kæmpe lyserød marengs, den ser bare så indbydene ud at jeg, må se hvad der gemmer sig bag cellofanen.

Jeg har fået den af Winnie og min far som var på besøg her i campingvognen i dag.
Det var meget nemme gæster, som havde medbragt kaffe, te, og dejlige skinke boller og ostemadder.
Kim var også med og det var dejligt at se ham igen. Stakkels Søren måtte ligge og sove under hele besøget, han har været på arbejdet hele natten, og skal igen i nat, så han trængte om nogen til hvile, Han var rigtig ked af han gik glip af besøget...

En hel kasse fuld af herligheder, var der bag det lyserøde cellofan...Ummm det bliver lækkert at komme hjem og prøve...

Nu slapper vi af og hygger os i vores tyske camping alpe stil, med frynse lampe og plys..
Kald mig bare Heidi.

3 kommentarer:

Conny sagde ...

Det var da hyggelig at få gæster der medbragte det hele og oveni en dejlig gave med duft.

Vivi Aggergaard sagde ...

Hej Heidi alias Mette.. det ser vel nok hyggeligt ud..
Kh Vivi

Madame sagde ...

Der ser rigtig hyggeligt ud inde i campingvognen :O) Og dejlige gæster havde I - men det var synd, at Søren sov fra det hele ...