fredag den 20. februar 2009

Godt at være..

Det er godt at være hjemme igen hvor kragerne vender.

Da vi kørte af færgen i går aftes, sagde jeg til Søren, " Det er godt at mærke, at det er det rigtige sted for os at bo ".
Jeg sad lige og følte rigtigt efter, og der var ingen tvivl i mit sind eller mave, det var helt rigtigt for mig at komme hjem til Ærø.

Det har været dejligt at være i Helsingør og jeg er varm og godt tilpas af de knus, latter og den varme som jeg har fået af familie og venner.
Nu er jeg tanket op til et godt stykke tid.
Snart er forår og til den tid, så håber jeg det myldre med gæster i vores hus og hjem.
Men som jeg siger så tit her er også dejligt om vinteren.
Så kom bare, her er hus og hjerte rum.

3 kommentarer:

Sus sagde ...

Jeg kan godt forstå det er dejligt at komme tilbage på øen, Mette. Og det er da skønt, at det føles som "rigtig" hjemme!
Ja det er sjovt nok også altid herligt at komme tilbage i eget badeværelse - med alt hvad dertil hører :o)

Conny sagde ...

Det godt høre du ikke har fortrut din flytning tilÆrø. Vi er også tilflytter til Viborg og vi også er glad for vores valg

Mette Lykke sagde ...

ja..det er dejligt at finde sin rette hylde.. Viborg er en dejlig by, men det er nogle år siden jeg har været der.