søndag den 22. februar 2009

Et must !

Det her tørklæde i flor let silke, som smyger sig om halsen, måtte jeg bare eje...
Og jeg ,ved jeg kommer til at bruge det rigtigt meget. Det fandtes i alle mulige farver og det var yderst vanskeligt at vælge, skulle det være pink eller måske lilla..... Men det endte med et gråt, prisen var ikke til et i hver farve..


Hårbøjlen måtte jeg også bare eje... Butikkerne flyder af de skønneste svulmende over pyntet hårbøjler. Jeg er nok lige på grænsen til at være overmoden til en sådanne hårbøjle, men pyt til en sommerfest med en lille rosevins bimmelim på, går det nok...
Nu hænger den på badeværelset så jeg kan beundre dens herlighed hver dag..

4 kommentarer:

Irene sagde ...

Sikke fine ting du der har fundet..Det er så dejligt at forkæle sig selv en gang imellem:-)

MissMuffin sagde ...

Wauw, jeg bliver da helt forelsket, nu vil jeg også have nye tørklæder og fine hårbøjler:)

Madame sagde ...

Sikke nogle skønne ting du har købt! Og det er en god idé at have hårbøjlen hængende, så du kan glæde dig til en sommerfest om nogle få måneder ;-)

Anonym sagde ...

ååhhhh - sommer og sol - rosevin på terassen og så dig med hårbøjle med smuk blomst og pling-bing... det bliver så dejligt