tirsdag den 6. januar 2009

Som tiden dog går.

Det er ikke til at forstå at det er 11 år siden, jeg blev moster til denne ganske særlige herlige dreng.

Han blev født den 27 december, og jeg husker ganske tydelig, da jeg så ham for første gang.
Det var efter en julefrokost hos mormor, at turen gik til sygehuset for at se familiens nye vidunderer, og sød og køn så han ud.
Han var en meget livlig baby, som altid rullet sig selv rundt, lige meget hvor han lå..
Derfor gav jeg ham kæle navnet Rulle...
Han har vokset sig til at blive en meget kvik og lærenem dreng, og sød og køn er han jo stadigvæk.
Han er en stædig rad, præcis ligesom hans mor altid har været.
Men bag det gemmer sig også et lille følsomt menneske... Som er nem at elske, hvad jeg gør i rigelige mængder.

Posten er på vej... med en fødselsdags gave til ham, jeg er sikker på den lander i Snekkersten i dag...






1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Moster! Tak for alt det pæne du skrev om mig. Posten har været her, men vi var i skole og på arbejde, så mor tager op og henter gaven imorgen! Jeg glæder mig meget til at åbne den. Dejligt at se billeder fra vores sommerferie over hos dig. Knus Mathias.