onsdag den 14. januar 2009

Så der orden.

Jeg har fået ryddet grundigt op i reolen, og ved gud det var tiltrængt.
Jeg har mit garnlager i reolen i stuen ,og det var efterhånden blevet temmelig rodet. Nu er alt lagt i den fineste orden.
Egentligt skulle det oven på, men jeg kan godt li`at have det ved siden af mig...

Jeg fik hængt en lyskæde op i en mørk krog af stuen, jeg har en stor kærlighed for lyskæder og sjove ting med lys i . Det er en lidenskab jeg har taget med fra da jeg arbejdet med multihandicappet børn. Jeg elsket at finde sanse stimulerende tingel og tangel til dem. Og jeg har taget noget af "det" med mig ind i mit hjem.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

for dælen da hvor har du været flittig. Jeg rydder op efter nattens opkastninger... vaskemaskinen snurrer lystigt - god opfindelse. Jeg er træt helt ind i knoglerne

Anonym sagde ...

Det må være en dejlig fornemmelse, det mest spændende, fandt du noget du har savnet !!!!!