søndag den 18. januar 2009

Ærmer i lange baner...

Jeg har strikket ærmer i lange baner i dag...

Strikket ærmer på Mini til Voksne, ja det hedder den.
Som jeg har købt her hos LundplusLund. Og som jeg er meget spændt på at få vasket og trukket i facon...

Strikket ærmer på Busseronnen fra 70 er tiden. Som også skal en tur med i maskinen og børstes. Den er blevet rigeligt stor, tyk og tung.... Men det er jo nok sådanne den skal være. Et er helt sikker det er både første og sidste gang, jeg strikker med pladegarn... Jeg syntes det er alt for hårdet at strikke med, og så kækker det, går fra hinanden hele tiden...

Jeg er meget spændt på om den bliver hot... Pladegarn er helt sikkert NOT.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Din trøje er bare så smuk! Enkel og i en skøn, grå farve :-)

Anonym sagde ...

Jeg tænkte nok det var den du mente, da du fortalte om mini til voksne. Jeg har tidligere set den på nettet, og syntes den var alle tiders, men ak, jeg skal først have has på trøjen Mermaid fra Hanne Falkenberg.