mandag den 5. januar 2009

Jeg holder af hverdagen.

Så kom hverdagen... Søren er draget til hovedlandet, meget meget tidligt i morges.

Det har været -5 grader her, det er jo ikke så meget, i forhold til andre steder i landet. Vi har det altid lidt lunerer her.
Det var hunde koldt at køre til Marstal på min knallert, jeg havde masser af tøj på, jeg lignet en lille rund uld trold...

Men jeg skulle af sted, der var en vigtig pakke som skulle sendes.

Hjemme igen gjorde det godt med en kop varm kaffe og en bolle med ost, og det nye Hendes Verden. Jeg havde kødben med hjem til hundene og så var de beskæftiget i flere timer.

Jeg faldt i søvn i stolen og vågnet to timer senere med forfjamsket sind,og en sjov nakke.

Jeg er ualmindelig træt for tiden, ikke fordi jeg er almindelig træt nogensinde, jeg bliver altid meget hurtigt træt. Men i denne tid er det ud over det i forvejen unormale..

Måske der er efter virkning af julen, måske det er årstiden, måske er det den nye medicin.. Måske det er alle tre dele.

Ingen kommentarer: