fredag den 9. januar 2009

Hår spa.

Jeg har givet mig selv en luksus hårvask i dag. I julegave fik jeg af min kære lille søster en hår spa sæt. Det er virkelig lækre produkter og de dufter ligesom hos frisøren..
Jeg sætter pris på en god shampoo, jeg plejer at bruge Gun-Britt produkter som er lidt dyre, men tilgengæld utroligt drøje.

Jeg har en lidt speciel holdning til mit hår... Jeg går max. til frisøren to gange om året, vasker det en gang om ugen, og bruger aldrig hårtørrer, jeg plejer at sige at jeg ikke kan lide at der larmes på mit hår.... Det har været under farve behandling omkring 10 gange i mit liv, så det er et meget fredeligt hår, der næsten for lov til at passe sig selv.

Men jeg nyder at få en luksus hårvask.... to gange shampoo, masser af skrub og en gange balsam.
Og jeg er som nyfødt igen.

1 kommentar:

MissMuffin sagde ...

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste med tossede hårideer..
Mit hår er en kæmpe del af min identitet, det plejes, skældes ud, nusses og betragtes...