tirsdag den 20. januar 2009

Havfruens drille ærmer.

De har drillet så meget at Winnie lettere opgivende sendte garn og opskrift af sted til Ærø. Nu har jeg forsøgt mig, og efter lidt start problemer er der kommet dette resultat ud af det..

Det var ellers mig der så kækt anbefalet hende at strikke Hanne Falkenberg`s havfrue, og jeg har ikke fortrudt for jeg ved den kommer til at passe så fint til Winnie.

Og ja... Falkenberg er noget kringlet, hvis man ikke har prøvet at læse hende opskrifter før.

Og jeg kender det....
Det er svært at komme op af grøften, når man først er kørt fast... Nu må jeg se om Winnie har fået mod på at forsætte eller om jeg skal strikke resten..


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sikke langt du er kommet, det ligner det ærme som jeg også har lavet, men maskeantallet kunne jeg ikke få til at passe. Jeg er spændt på hvordan det bliver når du skal strikke indtagningerne på den anden halvdel af ærmet. Det er en stor hjælp at have så flittig en strikkeekspert.