mandag den 15. december 2008

Verdens nyheder.

Der var stor glæde da jeg fandt en stak dagblade i klubben.. De skal med hjem og nær læses..

Det var ellers ikke små ting, der var sket med Helsingør, siden var der sidst i september.

Stats havnen er under store forandringer. Den ene dok er tømt for vand og bygning 13 er helt væk.. Det er et kæmpe byggeri der er, sat i værk der.

Den gamle gummifabrik er jævnet med jorden. Det har givet lys og luft ned til stranden, nu håber jeg bare at finans krisen bevirker at byggeplanerne bliver ændret til en strandpark i stedet for de million dyre lejligheder der var planlagt der...

Marienlyst slot er pakket ind i stilads og presenning...

Og det glæder mig at Hamlet og Ofelia har fået plads foran stations bygningen. De har haft en noget omtumlet tilværelse siden jeg var barn, hvor de stod i kongens have... Jeg husker det meget tydeligt, også min barnlige bekymring for Ofelias bare tæer i alt slags vejr.

Ingen kommentarer: