torsdag den 18. december 2008

Pynt på handsker.

For et stykke tid siden. Fandt jeg i mine gemmer to par handsker, dem der er meget små ,men vokser når man tager dem på. Jeg fikset dem lidt op med en hæklet kant og et par filt blomster og en enkel perle... Det ene par røg med i en nissepost til Farum.
Winnie blev så glad for dem, at der måtte flere til..
I posen som jeg fik med hjem, fra Farum lå 4 par sorte handsker...


Dem fik jeg så lavet i går aftes, samtidig med jeg så en film i fjernsynet...
Nu er de klar til at blive sendt...
Winnie sagde ellers, så beskedent at det kun var et par, der skulle bruges til julegave..

De forige jeg sendte, er blevet givet til et par af mine tanter og en kusine. Og det glæder mig meget..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hold op, hvor er du kreativ. Handskerne er meget meget søde. Mit eneste håndarbejde pt. er et lillebitte broderi, der er ca. 4 år gammelt. Men det er så småt, at jeg ikke kan se, om jeg HAR broderet med de lyse farver eller om jeg har sprunget over. Det kunne være at jeg skulle iføre mig pandelampen.
Ågot