onsdag den 17. december 2008

Kalender gaverne svinder ind.


Kurven med mine kalender gaver svinder stille og roligt ind.
Jeg har fået mange dejlige ting.
Pandelygten skal nok blive god, jeg havde faktisk tænk på at sådan en kunne være god her i mørket... Selvom jeg ser meget sjov ud med den på.

Freja hunden, glæder jeg til at brodere, det er meget, meget længe siden det er prøvet..
Så det bliver sjovt.
Og så masser af engle og glimmer, det er jo lige mig..
I går fik jeg en filt kurv fuldt med slik, men det taler vi ikke mere om.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Glæd dig til din pandelygte!! Sådan én har jeg også. Den bliver brugt både i båden og når jeg skal op på loftet og lede efter ting. Niels siger, at den er irriterende, fordi den lyser ham lige i hovedet, når jeg kigger på ham! :-)
ågot