tirsdag den 30. december 2008

Det nye år er på vej.



Jeg har fået af pyntet juletræet, og fået taget en del væk fra stuen...
Sjovt nok er den julepynt jeg fandt var så hyggelig og smuk, for et par dage siden, nu kun rod som jeg syntes skal væk.... Men det er jo nok sådanne det skal være... Jeg tror ikke jeg er ene om det...




Jeg købte en orkide i Netto, og kigget selvfølgelig på alt deres nytårs halløj, men jeg havde ikke brug for at eje noget af det...
Vi klare os med et par serpentiner. Fyrværkeri og krudt er vi ikke til... Jo vi vil da gerne kigge på det. Men køber ikke selv noget...
Nej.. vores indkøbsposer var fyldt med rengørings middeler... Det er det vi har brug for nu...

Vi går her og tager tilløb til at få malet gangen, eller hvis det bliver et ordentligt afsæt, at starte på køkkenet.. Vi for se...

Ingen kommentarer: