mandag den 1. december 2008

1 december.


Posten kom med en kæmpe kasse... Uhu.. min pakkekalender fra Charlotte.... Det var med rystende hånd jeg kæmpet mig igennem en halv rulle gaffa tape for at komme ned til de berejste pakker.. Det var et herligt syn der mødte mig 24 overraskelser. Pakket ind i det sødeste papir med små fugle på...


Jeg måtte straks pakke nr.1 op... Chokolade kalender.. mums jeg elsker chokolade, og der var også en godbids stang til Buster og Sofus..Jeg sidder her og kigger på alle pakkerne og glæder mig over dem.

Posten havde også julekort med fra Charlotte, Claus og Freja.
Det er Freja på kortet.... Og det er bare så godt... der bredte sig et stort smil på mit ansigt ,da jeg så det... Hun sidder der i kurven så sød,og stolt med ny redt skæg.... Perfekt skudt i den første sne. Jeg må straks have en julesnor op til kort...

Ingen kommentarer: