fredag den 14. november 2008

Walk and talk.


Dorte er kommet til øen.
Dorte og Carsten har fritids hus her i Kragnæs, og skal være her måneden ud.

Vi var ude og gå en skøn tur og fik snakket om løst og fast. Jeg elsker walk and talk, det er en helt anden måde at snakke sammen på, og vi så de smukkeste regnbuer, man kan tænke sig.

Hjemme igen fik vi en kop te, og mere snak, jeg er blevet ret snaksagelig igen og det jo et godt tegn.

Dorte og jeg har arbejdet sammen på Kellersvej 8. Hun arbejdet på den afdeling ,hvor jeg havde kontor. Så jeg kender hende lidt bedre end så mange andre fra Kellersvej. Jeg glæder mig til at få en ny relation og et venskab med hende, med et andet udganspunkt end det vi havde før..

Jeg var ikke klar over at det var her i Kragnæs hun havde hus. Så det var en dejlig overraskelse.

Ingen kommentarer: