søndag den 9. november 2008

Se og Hør weekend.

Fredag ørelægen og lørdag optikeren...
Søren har opgivet sit samliv med 10.kr brillerne, han har ellers et pænt lager af briller fortiden. Det uheldige er bare, at det altid er de mest klædelige der bliver væk først.. Hvorimod de skæve, lidt kikset moddeller har det med at klister sig fast til ham...
Brillebutikken har lukket om lørdagen, men eftersom Søren ikke har mulighed for at komme på hverdage, blev butikken åbnet lørdag kl. 10. kun til ære for ham.
Synsprøven bekræftede ham i at det var på tide at få et par rigtige briller. Nu håber jeg så bare det ikke, er en "blive væk" model.
Men.... jeg ruster mig til opkald, hvor stemmen er lang over almindelig frustrations niveau.. " Jeg kan ikke finde mine briller".....

Jeg krydser fingre for at de for et lykkeligt liv sammen og at det er et par trofaste briller.

Ingen kommentarer: