onsdag den 5. november 2008

Rodehoved....


Jeg har i skøn forening med min mand, fået malet endnu et skuffe møbel og fået bakset det ned af trapperne. Nu står det så i stuen og venter på at få nye skuffeknopper på.

De tomme skuffer, appelerer til at jeg skal rydde op -sortere- organisere alle vores papirer.. Uf .. det er ikke noget jeg holder af.. Det tog lang tid før jeg kom i gang, men det lykkes og nu er det jo faktisk helt rart, at der ikke skal opstå panik artige scener i vores lille hjem, når der skal bruges nogle papirer..

Nu jeg havde fået taget fat.. skulle mine strikke opskrifter og tidskrifter også ordnes og organiseres... det var anderledes hyggeligt og inspirerende...

I tusmørke nydningen med en kop kaffe og lidt chokolade, sådan cirka lidt mere end to stykker.

Ingen kommentarer: