torsdag den 13. november 2008

Rigtig kaffe.


I dag, er jeg blevet forkælet, med en rigtig kop kaffe, jeg har for vane og drikke pulver kaffe.
men det smager meget bedre med en rigtig kop kaffe, med friskmalet bønner, for ikke at tale om duften som breder sig i hele huset. Og lokker med løfter om en god dag i solskin.
Hundene sover endnu, de er udpræget B-hunde, og meget trætte efter nattens strabadser
Omkring midnat skulle vi lige ud og kigge efter stjerneskud, jeg havde hørt i radioen, at der skulle være et skud cirka hver 14 minut. Men vi blev voldsomt forstyrret i vores stjerne kiggen, af et pindsvin der havde forvildet sig ind i haven.
Buster`s jagt instinkt kan ikke klare at der er katte og pindsvin i haven. Han bliver helt balstyrisk, piver og laver et spektakel uden lige.... Jeg kan ikke komme i kontakt med ham, han er snu nok til at gemme sig med pindsvinet der hvor jeg ikke kan få fat i ham, heller ikke med en haveslange indstillet til spuling.
Det endte da også med at vores genboer, der var ude og lufte hunde, hørte ham, og troede han var i stor nød.....
Det lykkes os i fællesskab at få indfanget ham, og båret det sammen rullet pindsvin ud af haven.
Stjerneskud så jeg ingen af.

Ingen kommentarer: