mandag den 24. november 2008

Peru hue fra Ærø.

Peru huen er færdig, og klar til at varme Dortes øre, når hun er ude og gå sine Kragnæs ture.
Jeg har strikket den efter "gehør".
På Uldgården købte jeg en hue magen til , som jeg har strikket efter.
Jeg har mere end svært ved at finde en hue, som klæder mig. For jeg har ikke hatte hovede. Jeg ville ellers elske at iføre mig alverdens huer og hatte. men sådanne skal det ikke være.


Der var garn nok til et par fingerløse handsker.... Ja .... så nu er det et helt sæt.

Min søster, vil gerne have jeg strikker en hue til hende, men jeg ved ikke, hvordan hun vil have den.. det er så svært med huer. Jeg har ingen fornemmelse for, om den bliver klædelig, til det hoved den er strikket til.
Sidste år, strikket jeg en hue til min kære søster, hun siger hun er glad for huen ,men ked af at blive kaldt en Tele-Tubbie. Nu kan hun lige tage et kig på denne Peru hue a`lla Ærø. Eller vælge en her .


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke flittig du er min skat.Alt er vel her i Jylland.Knus

Mette Lykke sagde ...

Tak og stort knus