tirsdag den 18. november 2008

Hvid som sne og blød som et lille lam.

I går i Ærøskøbing , købte jeg garn til denne poncho . Det bliver en blød og hvid sag.. Det går bare derudaf med af strikke den. Lige hvad jeg trængte til, efter en tid med små nusserier til julegaver og kalenderpakker.

Der står i opskriften at der skal stikkes med dobbelt garn, men jeg syntes den bliver alt for tung og bastant Så jeg strikker med en enkelt puddeltråd og på pind nr.9.. det gør den lige præcis så luftig som jeg gerne vil have den.

Jeg er stadig i gang med mit forsøg ud i at fremstille den perfekte hue til Søren.. Jeg har overgivet mig til hans ønske om at få en hue i sort... Det er bare så trist at strikke i sort....

Det blev til endnu et eksempar i går... men den var heller ikke perfekt..Så forsøgene forsætter..

Ingen kommentarer: