onsdag den 19. november 2008

24 julekalender pakker.

24 kalender pakker, er nu klar til at blive sendt til Helsingør.

Da Charlotte var på besøg, aftalte vi at vi skulle lave en pakkekalender til hinanden.

Jeg har hygget mig gevaldigt meget med at finde gaverne og at pakke dem ind..

Mens jeg sad, og pakket ind, tænkte jeg på, at min søster og jeg havde lavet en pakkekalender til vores mor, den sidste jul hun levet. Hun blev bare så lykkelig for den. Hun havde aldrig haft en selv, men lavet mange i sit liv. Ja.. hun var så glad at hun ringede hver dag og begejstret fortalte hvad der havde været i pakken.
Godt vi nået det... hun var ikke altid let at glæde.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

De ser rigtig flotte ud men har allerede givet mig præstations angst!!!!
Du må huske jeg hverken er opfindsom elle kreativ!!!
Jeg håber det bliver sjovt alligevel!!
k.h. Charlotte

Mette Lykke sagde ...

Du skal ikke være urolig..
Jeg er nem at glæde, og sjov bliver det..