mandag den 2. januar 2012

Efter tanke.


Hjem vent fra tour de jul..Har jeg været så træt, at jeg intet har kunne fortage mig. Men i dag kan jeg mærke at kræfterne vender tilbage.

Det var det hele hver, for vi har haft en super god tur.. En juleaften efter alle kunstens regler, skønt samvær med børn og familien i juledagene. Gode ture med hundene på stranden ved grønnehave.

Min skytsengel har været med mig hele turen. Og jeg har nydt hvert et minut, fået fantastiske gaver, dejlig mad og oppustet mave.

Det har været et særligt og kærlig afbræk i hverdagen, og det føles bare i orden at det er hverdag nu, og at 30 januar dage venter forude.

Englen har jeg fået af min kære veninde, og jeg er meget glad for den, når lyset falder på den skinner det røde hjerte..

Jo der minder nok til mange timers dejlig efter tanke.

6 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Det lyder som en dejlig jul, selvom den har tærret kræfterne.
Gåture ved Grønnehave bruges også her :)
Ønsker dig et lykkefyldt nytår :)

Helle Mikkelsen sagde ...

Det lyder som en skøn jul med kærlige mennesker omkring dig ;o)
Så det skønt du kan læne dig tilbage og nyde alle minderne.
Godt Nytår

Mia Folkmann sagde ...

Det er så godt med en lille skytsengel - i hvilken form den nu har... :-)

Marianne sagde ...

Hej Mette
Glædelig bag jul og godt nytår ....
Hvor er den lille engel fin .... Lige som de 24 engle d viste i december ....
Knus

Lavendel sagde ...

Så fin en engel...ja, nu må vi se at fi nde alle kræfter frem og klare januar....knus

Gitte sagde ...

Det er altid dejligt at have sin skytsengel med sig...og super flot er den med det røde hjerte.

En dejlig dag til dig ;-)