fredag den 29. januar 2010

Give away vinterferie.


Sneen falder i stor fnug og det er faldet 8 cm, hen over natten,og i aften bliver det snestorm, igen igen...

Jeg føler mig noget isoleret her på Næsset, i denne uge har jeg nærmest ikke set et levende øje..
Så hvis der nogen der drømmer om en vinter ferie på Ærø, skal i være så velkommende i næste uge, hvor den står på sne igen igen... Og det er alle ugens dage..

Vind en vinterferie,på Næsset med kost og logi,i næste uge, ved at lægge en kommentar...
Vinderen bliver udtrukket i aften..

Lidt sjov må vi have!

16 kommentarer:

Charlotte Illum Larsen sagde ...

jeg kommer

Anette sagde ...

Det kunne være rigtig hyggeligt men nu satser jeg jo på at skulle på arbejde så jeg må hellere lade en anden vinde :P

Mette Lykke sagde ...

Jeg glæder mig Charlotte..

Anette, det forstå jeg sørme godt, det kunne ellers have hyggeligt, og så for Kenzo.. Smil..

Jule Mig sagde ...

Hvor skøøøøøønt ville det da ikke bare bare !

Trække stikket ud en uge og bare være... Ud og gå nogle gode ture i den flotte natur !

Og ikke mindst... "skide" sit arb et stykke... hihihihi

Håber du får en dejlig weekend, trods alt

Hyggehygge
Marianne

MissMuffin sagde ...

Haha, jeg er frisk:)
Men mon ikke der bliver ballade med ham Kristian og arbejde hvis jeg li forlader dem oveni 3 dages sygdom...
Kunne ellers være hyggeligt, så kunne jeg lære at strikke!
Forstår godt det må være lidt isoleret på næsset med al den sne der har været så længe. Godt du har de søde vovser:)

mette b sagde ...

Jeg vil da rigtig gerne vinde denne sjove giveaway. Om ikke andet, så al den sne og frost, du har. I dag er permafrosten kommet tilbage, men Frøken Tø har altså snuppet pænt meget af Snemand frost her... æv, synes jeg.

Hav en skøn dag :)

Laura sagde ...

8 cm er noget af en sjat oveni alt den anden sne.
Skønt med sådan en vinde vinterferie,hi,hi. Faktisk havde vi overvejet at tage en uge væk og Ærø lyder som et skønt sted, hvis færgen da ikke snart et iset inde :-))

Fynpige sagde ...

Hold da op! Pas på jeg ikke tager dig på ordet !! Har kun været i Ærøskøbing og drømmer om tur rundt på øen. Men da jeg kiggede fra Sundbroen over vandet, så ser det dælme koldt ud på vej til Ærø !
*smil* men vi sender isbryderen afsted efter jer på næste lørdag !!

Mrs Cakeaholic sagde ...

Åh..ja, det lyder jo som en skøn ide', vinterferie på Ærø..Men jeg må vel hellere blive hjemme og pleje min syge arm, nu jeg er sygemeldt..Måske en anden gang, søde Mette Lykke, det ville være fantastisk at møde dig:-)

Losarinas mor sagde ...

Det var den bedste give away !!!
Skøn ide :-)
Men kan desværre ikke :-(

Megan sagde ...

Vinterferie på Ærø? Ja hvorfor ikke. Jeg har godt nok ikke fri, men man kunne jo pjække fra det her vintervejr (her ser ud som på dit billede og sneen falder i skrivende stund) og kaste sig ud i jeres. Kunne være ganske hyggeligt. Gælder det også hundene? :0)
God weekend.

Anonym sagde ...

Kære Mette

Jeg ville give min højre arm for at slippe for det her lortevejr og slippe fra mit arbejde.... Men jeg aner ikke hvor længe jeg har det...
Håber du trækker en sikker vinder, men hvor jeg forstår dig. Dejligt med alenetid, men det er også dejligt med godt selvskab. Ha det godt og sjalet er min trofaste følgesven... KNUZ Annette Ina

Sonnie sagde ...

Held og lykke med din give away. Det var en sjov ide. Næste lørdag kommer du i hvert fald til at se mig og andre nye ansigter. Jeg glæder mig :o)
God fredag aften.

Janne sagde ...

øv skal desværre til Århus i næste uge

Kom så igang sagde ...

Jeg kan godt forstå du begynder, at føle dig isoleret der ude på Næsset.Men jeg ønsker ikke, at modtage din Away ,selv om det lyder fristende,for jeg lige sagt, at jeg ikke kunne drømme om, at tage vinterferie i kulde og sne.
Kan du have en god weekend

Huset i Hou sagde ...

Ih.. havde det været sommerferie, skal jeg love dig, jeg ville stille mig i kø - har desværre ikke fri i næste uge :-)