tirsdag den 21. april 2009

Sikke en dejlig dag..

Sikke en dejlig dag, det er i dag, går jeg rundt og nynner.
Jeg har været ude og cykle en dejlig tur med hundene, og malet på sten, egentlig ville jeg strikke nogle små huse, men vejret er så godt at der skal rodes med lidt andet..
Jeg fik malet huse på sten, jeg syntes det er sød og sjovt med malet sten rundt i haven..
Mit plantebord er blevet taget i brug.. Nu mangeler vi bare at frosten slipper sit tag i natten, så bliver plantebordet fyldt med små nye planter...

16 kommentarer:

Søren ekstrand sagde ...

Hold op hvor du hygger dig min skat.
Jeg er meget misundelig.
Knus

Miss Midtjylland sagde ...

Det lyder til du har en knald hyggelig tirsdag. hvor er det bare en god idé med at male på sten!

Sifka sagde ...

Det er simpelhen så skønt med al det lys og solskin:)

Vibeke sagde ...

Sikke en skøn ide, med at male huse på sten!
Det lyder til, at du har det dejligt i dag, vejret har også været fantastisk.
Knus
VIbeke

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det da smart at slå to fluer med et smæk og så male huse på sten, de er rigtig skønne.
Den sol gør bare noget ved os.
God dag til dig Mette LYkke

Mette Lykke sagde ...

Kære mand.
Jeg glæder mig til du kommer hjem og hygger med.

Kære Hou.
Det er sjovt at gå og kigge efter sten, som kan blive til et eller andet..

Kære Sifka.
Ja det er bare for fedt.. Jeg bliver helt glad i låget. :-))

Kære Vibeke.
I dag var det huse, jeg har også malet fisk, mariehøns og biller..
Ja det er en pragfuld dag, håber solens stråler gør dig godt..

Mette Lykke sagde ...

kære Pernille.
Jeg går og glæder mig til at strikke huse, der kommer såmænd en regnvejrs dag..:-)

Charlotte sagde ...

Hejsa :-)
Dette er mit første besøg på din blog - og her er ganske hyggeligt.
Hvor er det malede stenhus sejt, som man kan se på det nederste billede. Og plantebordet står der så fint og venter... nu må frosten godt snart forsvinde helt om natten.
Jeg kunne ikke vente længere. Jeg har købt til pelargonier i dag - stillet dem ud på vores 2 terrasser, men vil dog tage dem ind for natten.
Du er velkommen til at besøge mig på www.herhosmig.blogspot.com

Irene sagde ...

Sikke et skønt plantebord du der har, gid jeg også havde sådan et...
Der ser så hyggeligt ud hjemme hos dig :-)

Olines sagde ...

Det er skønt med sol og sikke en energi vi får! Det er en sjov ide, at male på sten og placere dem rundt i haven:)

Madame sagde ...

Det ser dejligt indbydende ud med dit plantebord - sikke en rigtig god idé! Og det lille hus ved siden af blomsterkrukkerne er bare så sødt :o)

Mette Lykke sagde ...

Kære Charlotte.
Du skal være så velkommen her..

Kære Irene.
Bordet er fra Netto til en 200 seddel, så kan det holde så længe det kan...

Kære Oline.
Ja den sol gør noget ved os. :-))

Kære Madame.
Jeg er meget glad for plantebordet,
og det er rigtigt sjovt at lade fantasinen få frit løb, på stenene.

May Anna sagde ...

Hvor er de bedårende stenhusene. Hvilken maling bruger du?. for må indrømme dem er jeg brandt helt varm på.
Plantebordet er charmerende, der kan du sikkert bruge mange stunder med potter og krukker

Mette Lykke sagde ...

Kære Manna.
Jeg har brugt akryl maling..
Det er til maling på lærred. Men det dur fint til holde udendørs..
Mine mariehøner har stået ude hele vinteren.. God fornøjelse..

Conny sagde ...

De er rigtig søde dine stenhuse.
Jeg venter også på frosten skal slippe, så jeg kan få mine krukker plantet til og sat ud.
Hilsen til dig fra Viborg

Mette Lykke sagde ...

Tak Conny.
Ja det kan ikke vare så længe før vi slipper for frosten..
Jeg går og venter på planter jeg har bestilt, håber det kommer til at passe..
Knus herfra.