fredag den 20. marts 2009

Lille O det første stykke vej.

Vores vej er u formet og tager jeg et lille stykke af Færgevej med, kan jeg gå en cirkel rundt, det kaldes for lille O. Der er også en tur der kaldes for store O.

Her til morgen er vi ude og gå et lille O.

Det første syn der møder mig, når jeg åbner min have låge er udsynet over markerne, ned til vandet. Jeg elsker dette syn, og det skifter hver eneste dag, i dag er det særligt smukt, solen skinner og fuglende synger.

Buster og Sofus elsker at starte dagen med en løbe tur ud over markerne, og de går efter spor, de kan lugte mus, hare og dådyr, der er mange spor i jorden efter dyrene.

På første hjørne, ligger gården med de blå porte, der er en fantastisk gammel have, som lige nu er et blomstrende hav af forårs blomster.


Den lille dam ligger i forlængelse heraf.

Ti skridt derfra ligger marken hvor Færgegården heste går.

Ingen kommentarer: